Сервісне обслуговування

Гарантійні зобов'язання

Даною гарантією Виробник і Продавець підтверджують справність даного виробу і беруть на себе зобов'язання щодо безкоштовного сервісного обслуговування, заміни дефектних деталей, вузлів і механізмів, усунення несправностей придбаного Вами виробу, виявлені протягом усього гарантійного строку, якщо вони виникли з вини заводу-виробника у відповідності з і в строки, встановлені законодавством України.

Термін придатності даного виробу - необмежений. Гарантійний термін вказується на лицьовій стороні цього талона і починає свій відлік з дня його придбання в роздрібній мережі. Протягом усього гарантійного строку Покупцеві надається безкоштовне сервісне обслуговування на придбане пристрій.

Гарантія поширюється виключно на несправності, які виникли із-за дефектів виробництва обладнання.

На гарантійний ремонт приймають верстати та обладнання в чистому вигляді, без приладдя і аксесуарів, в нерозібраному чистому вигляді з непошкодженою пломбою і повністю і правильно заповненим гарантійним талоном. В іншому випадку, претензії по якості не приймаються і гарантійний ремонт проводитися не буде.

Право на гарантійний ремонт втрачається в наступних випадках:

1. Наявність на гарантійному талоні виправлень, нерозбірливих записів. Відсутня, змінений серійний заводський номер верстата.

2. Якщо виріб має надмірне забруднення, як і внутрішнє, так і зовнішнє, іржа, наявні сліди впливу рідини.

3. Недодержання користувачем вимог інструкції з експлуатації (порушення правил Інструкції з експлуатації, включаючи перевантаження та використання не за призначенням)

4. Якщо поломка виникла через невідповідність параметрів мережі живлення (стрибки і падіння напруги), підключення до мережі невідповідного електроживлення, може вплинути на вихід з ладу кнопки включення, кнопки, педалі, кінцевих вимикачів і т. д.

5. Коли виріб потрапило на гарантійний ремонт після спроби самостійного ремонту під час гарантійного ремонту (сліди розтину інструменту, зірвані шпиці гвинтів і т. д.)

6. Несправності, викликані незалежними від виробника такими причинами, як явища природи, стихійні лиха і т. д.

7. Якщо присутні зовнішні механічні пошкодження (тріщини, вм'ятини на корпусі)

8. Природний знос частин виробу в результаті тривалого використання, або повна втрата заставленого ресурсу деталей або всього приладу.

9. Використання затупленных різальних деталей.

10. Не періодичне технічне обслуговування верстата або обладнання, змазка, заміна зношених деталей в результаті їх природного зносу (заміна відпрацьованого масла, зношених втулок, сальників, підшипників, вугільних щіток, зношених патронів, шліфувальних платформ, зубних ременів тощо), їх заміна є платною.

11. Якщо експлуатація виробу відбулася без захисного оснащення, що входить в його комплект (захисні кожухи тощо), службовці для безпеки працівника.

12. Експлуатация вироби без додаткового обладнання, яке передбачено конструкцією і технічними умовами використання приладу (аспірації, пилососи, осушувачі та очищувачі повітря виходить з компресора і т. д.

13. Якщо має місце пошкодження шнура живлення або вилки, що виникло в результаті багаторазового перегину, механічного пошкодження або при підключенні до розетки з поганими контактами.

14. Вплив надмірно низьких і високих температур (температура експлуатації повинна бути в межах від +5 градусів до +40 градусів крім винятків, які прописані в керівництві експлуатації), які можуть привезти до пошкодження вузлів і агрегатів.

15. Дії третіх осіб: ремонт або внесення несанкціонованих виробником конструктивних або схемотехнічних змін не уповноваженими на те особами.

Право на гарантійний ремонт виявляється діагностикою на сервісному центрі.

Дана гарантія не обмежує законних прав споживача.

Гарантійне безкоштовне сервісне обслуговування здійснюється тільки в сервісному центрі, зазначеному в гарантійному талоні. Щоб уникнути можливих непорозумінь, зберігайте протягом всього терміну придатності, особливо протягом гарантійного строку, всі документи, які додаються до товару при його продажу (товарний чек, інструкція з експлуатації, гарантійний талон). Безкоштовне сервісне обслуговування не здійснюється у разі втрати даного гарантійного талона. Виробник і Продавець не несуть ніякої відповідальності за втрату Користувачем в результаті використання вироби будь-якої конфіденційної або особистої інформації.

Додаток до інструкції та експлуатації

При купівлі переконливо просимо Вас уважно ознайомитися з основною інструкцією по експлуатації та перевірити правильність заповнення гарантійного талона. При цьому серійний номер найменування моделі придбаного Вами виробу повинні відповідати записи в гарантійному талоні. Не допускається внесення в талон будь-яких змін і виправлень. У разі неправильного або неповного заповнення гарантійного талона, негайно зверніться до продавця.

Дане виріб являє собою технічно складний товар для промислового використання. В експлуатації уникайте механічних пошкоджень, попадання всередину сторонніх предметів, рідин.

Протягом всього терміну придатності, слідкуйте за збереженням маркувальної наклейки з відміткою найменування моделі та серійного номера виробу. Пошкодження або відсутність маркувальної наклейки може спричинити відмову в гарантійному обслуговуванні.

Якщо придбане Вами виріб потребує спеціальної установки і настройки, ви можете звернутися до уповноваженої організації, що спеціалізується на наданні подібних платних послуг. При цьому вимагайте наявності відповідних дозвільних документів (ліцензій, сертифікатів тощо). Особа, що здійснює установку і налаштування Вашого обладнання, несе відповідальність за правильність проведеної роботи.

Якщо в процесі експлуатації виробу Ви вважаєте, що параметри його роботи відрізняються від тих, що викладені в інструкції з експлуатації, радимо Вам звернутися за консультацією до організації, яка продала Вам товар.

З умовами повернення товару Ви можете ознайомитися тут!

 

По всім сервісним питань звертайтеся за номером:

Первинне звернення: +38 (067) 177 30 03 Іван.
Майстер з діагностики та ремонту: +38 (067) 790 57 54 Андрій.
Майстер з діагностики та ремонту: +38 (067) 790 61 27 Сергій.

e-mail: service@kma-ukraine.com

Або залиште заявку на сервісне обслуговування.

Вгору