Що потрібно знати для обміну чи повернення товару:
- переконайтесь, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів (вказано в чеку або гарантійному талоні);
- детально опишіть проблему Вашому персональному менеджеру;
- вкажіть зручний спосіб відправки;
- виберіть зручний спосіб повернення коштів;
- якщо у Вас гарантійна поломка і обладнання було у користуванні, Вам потрібно звернутися у сервісний центр. Контактний номер телефону: +38 (067) 822-68-75
Товар не підлягає поверненню:
- пройшло 14 і більше днів з моменту покупки товару;
- пошкоджена чи відсутня упаковка товару;
- якщо товар отримав технічне пошкодження, яке не входить у гарантійне обслуговування;
- якщо клієнт загубив чи не може пред’явити чек чи гарантійний талон.
Зверніть увагу!
Кошти за доставку товару, що повертається, не будуть відшкодовані.