Автоматичний шиномонтажний верстат REDATS M-250F-3D-2 з внутрішнім затисканням обода 14"-26" відмінно підходить для професійного обслуговування шин легкових автомобілів та мікроавтобусів. Дозволяє працювати з колесами шириною до 406 мм. Завдяки наявності допоміжного 3D-маніпулятора може використовуватися для роботи з низькопрофільними та RunFlat шинами. Зусилля лопатки розбивання борту становить 2500 кг. Живлення від напруги 230 В, робочий тиск - 8-10 Бар.
Двошвидкісний інверторний двигун потужністю 750/1,1 кВт забезпечує 2 швидкості обертання монтажного столу - 6 об/хв і 12 об/хв. Перемикання швидкостей виконується за допомогою ножної педалі. Монтажну лапу можна зафіксувати у потрібному робочому положенні для швидкої заміни усього комплекту шин. Повністю автоматичне управління забезпечує високу продуктивність роботи, тому цей професійний шиномонтажний верстат відмінно підходить для шиномонтажів з високим завантаженням.
Особливості автоматичного шиномонтажного верстата REDATS M-250F-3D-2
- Внутрішній затиск обода - 14"-26"
- Зовнішній затиск обода - 12"-23"
- Максимальна ширина колеса - 406 мм
- 3D-маніпулятор для роботи з низькопрофільними та RunFlat шинами
- 2-швидкісний інверторний двигун потужністю 750/1,1 кВт
- Живлення від напруги 230 В
- 2 швидкості обертання монтажного столу - 6 об/хв і 12 об/хв
- Ножна педаль для перемикання швидкостей
- Максимальний крутний момент столу - 1078 Нм
- Робочий тиск - 8-10 Бар
- Зусилля лопатки розбивання борту - 2500 кг
- Пневматичне блокування голови і лапи
- Можливість фіксації монтажної лапи у потрібному робочому положенні
- Автоматичне переміщення монтажної колони вперед/назад
- Міцні затискні кулачки з пластиковими накладками
- Блок підготовки повітря
- Герметична та надійна пневматична система
- Посилена конструкція з високоякісних матеріалів.
Комплектація автоматичного шиномонтажного верстата REDATS M-250F-3D-2
В комплект поставки входять:
- 3D-маніпулятор для RunFlat/низькопрофільних шин
- Пластикові накладки на кулачки (4 шт)
- Захисна накладка на монтажну лапу
- Монтажна лопатка (50 см)
- Пістолет для накачування шин з манометром
- Блок підготовки повітря (маслянка та осушувач)
- Контейнер для аксесуарів.
Часті запитання
Щоб отримати більше інформації про автоматичні шиномонтажні верстати, перегляньте відповіді на часті запитання.
Чим монтажна лапа в автоматичних верстатах краща за звичайну?
В автоматичних верстатах монтажна лапа автоматично фіксується у правильному положенні та не потребує ручного регулювання, що знижує ризик пошкодження диска та підвищує точність монтажу.
Скільки часу займає заміна одного колеса на автоматичному верстаті?
В середньому — від 3 до 6 хвилин, залежно від типу шини та досвіду оператора.
Які типи допоміжних пристроїв найчастіше зустрічаються на автоматичних шиномонтажних верстатах?
Найчастіше використовуються:
- Притискний ролик - притискає борт шини у центральну канавку обода, полегшуючи монтаж/демонтаж
- Підйомний ролик/диск - допомагає завести борт шини над монтажною головкою або виштовхнути його при демонтажі
- Пристрій для підйому борту - спеціальний елемент, що допомагає підняти жорсткий борт шини для легшого введення монтажної лопатки
- Центруючий пристрій - допомагає утримувати шину в правильному положенні під час роботи.
Ці пристрої працюють від пневматики, значно спрощуючи маніпуляції з жорсткими шинами.
Які переваги двошвидкісного двигуна в автоматичному шиномонтажному верстаті?
2-швидкісний двигун в автоматичному шиномонтажному верстаті забезпечує ряд суттєвих переваг:
- Адаптація до різних типів шин - низька швидкість використовується для роботи з низькопрофільними і жорсткими шинами, де потрібна точність і контроль, висока - для швидкого обслуговування стандартних шин
- Зменшення ризику пошкоджень, так як на низькій швидкості оператор має кращий контроль над рухом шини
- Більший робочий ресурс двигуна, так як він не працює на повній потужності весь час.
Які переваги та недоліки використання автоматичного шиномонтажного верстата порівняно з напівавтоматичним?
Перевагами автоматичних шиномонтажних верстатів є вища швидкість роботи, менше фізичних зусиль, краща ергономіка, підвищена безпека для дисків та шин. Недоліки - значно вища вартість, складніша конструкція (потенційно дорожче обслуговування та ремонт), вищі вимоги до якості повітря та електромережі, більші габарити та вага.