Гарантійні зобов'язання

Компанія “КМА Україна” є офіційним представником в Україні таких відомих світових брендів як Holzmann, Cormak, Zipper, Schwartzmann, Robland, DISPA MAKINA, WALTER, BAMATO, Jansen, Faworyt, UNALSAN, KARMETAL та Ayza Mizrak. На все обладнання, яке ми реалізуємо, надається гарантія від виробника.

 

Гарантією Виробник і Продавець, українська фірма KMA, підтверджують справність обладнання та беруть на себе зобов’язання щодо безкоштовного сервісного обслуговування, заміни дефектних деталей, вузлів і механізмів, усунення неполадок, які виникли в рамках усього гарантійного терміну за умови, що це сталося з вини заводу-виробника та у строки, встановлені законодавством України.

Умови гарантії та гарантійного обслуговування

 

  • Термін дії гарантії залежить від виду товару і вказаний у гарантійному талоні, що видається при купівлі обладнання. 

  • Гарантія починає діяти з дати придбання товару, яка підтверджується печаткою у чеку чи видатковій накладній. 

  • Для отримання гарантійного обслуговування та ремонту необхідно пред’явити гарантійний талон. 

  • Право на гарантійний ремонт виявляє діагностика в авторизованому сервісному центрі.

  • Гарантійне безкоштовне сервісне обслуговування здійснюється лише у сервісному центрі, зазначеному в гарантійному талоні.

  • Безкоштовне сервісне обслуговування не здійснюється у разі втрати гарантійного талону.

  • Доставка обладнання у сервісний центр і його зворотна доставка, виїзд майстрів для обслуговування обладнання здійснюється за рахунок Покупця.

Гарантія не діє у таких випадках:

 

  1. Недотримання користувачами інструкції по експлуатації.

  2. На виробі пошкоджені або відсутні ідентифікаційні стікери чи серійні номери.

  3.  Несправності виробу виникли в результаті неправильного транспортування, зберігання та обслуговування.

  4. Є механічні пошкодження (тріщини, відколи, сліди ударів і падінь, деформація корпусу, розетки або будь-яких інших елементів конструкції, в тому числі отриманих в результаті замерзання води (утворення льоду), при наявності в середовищі агрегату сторонніх рідин і предметів.

  5. Підключення виробу до електромережі з порушенням або використання не за призначенням.

  6. Несправність не підтверджена зареєстрованим сервісним центром і не продемонстрована користувачем.

  7. Несправності та зміни, що виникли через перенавантаження обладнання (оплавлення чи зміна кольору деталей, пошкодження та руйнування елементів і подібне).

  8. Несправності, причиною яких є нестабільність електромережі користувача.

  9. Несправності, викликані внутрішнім чи зовнішнім забрудненням приладу.

  10.  Наявність на електричних кабелях чи штепсельних вилках ознак механічного або термічного пошкодження.

  11. Несправності, які виникли в результаті використання неоригінальних запасних частин і матеріалів.

  12.  Поломки, що виникли в результаті природних чинників - бруд, пил, вологість, висока чи низька температура, стихійне лихо. 

  13.  Випадки, коли при виявленні несправності експлуатація обладнання не була зупинена.

  14.  Використання неякісного та/або не відповідного типу палива.

  15.  Самостійний ремонт, внесення змін у конструкцію виробу.

  16.  Несправності, які виникли внаслідок природного зносу (закінчення ресурсу).

Гарантія не розповсюджується на:

  1. Роботи, пов'язані з очищенням від пилу і бруду, налаштуванням, регулюванням обладнання,заміною мастила тощо.

  2. Періодичне і планове технічне обслуговування (чищення, промивання, змащування та інше).

  3. Деталі, що швидко зношуються (форсунки, шківи, ​​фільтруючі та запобіжні елементи, акумулятори, знімні пристосування, ремені, ланцюги, гумові ущільнювачі, пружини зчеплення, осі, стартерні вузли, мастило тощо).

  4. Акумуляторні батареї, які надаються з обладнанням.

  5. Вихід з ладу автоматичного регулятора напруги виробу через недотримання правил експлуатації.

Вартість ремонту та технічного обслуговування, яке не входить в Гарантію, розраховується на основі діагностики обладнання в авторизованому сервісному центрі.

 

Відмітка про проходження в авторизованому сервісному центрі планового технічного обслуговування обов'язково має бути зазначена в гарантійному талоні. 

ВАЖЛИВО! Дана гарантія не обмежує прав споживача за законами України.

 

Записатися на сервіс

Майстер з діагностики та ремонту:

+38 (067) 516 75 70 Микола

+38 (067) 177 30 03 Іван

+38 (067) 790 61 27 Микола

E-mail:

servis@kma.ua

ВАЖЛИВО! Право на гарантійний ремонт виявляє діагностика на сервісному центрі.

Дана гарантія не обмежує прав споживача за законами України.

Гарантійне безкоштовне сервісне обслуговування здійснюється лише у сервісному центрі, зазначеному в гарантійному талоні.

Безкоштовне сервісне обслуговування не здійснюється у разі втрати гарантійного талону.

Товар додано до списку бажань
Товар додано до порівняння